Zapuść wąsa w słusznej sprawie!
„Miej życie pod kontrolą. Badaj się” - pod takim hasłem rusza właśnie kampania społeczna TNT. Już po raz drugi stacja zachęca wszystkich mężczyzn do zapuszczania symbolicznego wąsa. Za każdą wąsatą fotografię TNT przekaże 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miuosh.
Wąstopad w TNT nawiązuje do ogólnoświatowej akcji Movember, w której w listopadzie mężczyźni zapuszczają symbolicznego wąsa. W tym roku do jej wsparcia stacja zachęca również panie, które mogą dodać sobie sztuczne wąsy w specjalnie przygotowanej aplikacji. Za każdą wąsatą fotografię kanał filmowy przeznaczy 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. A wszystko po to, by zwrócić uwagę na problem raka prostaty i zachęcić mężczyzn do wykonywania regularnych badań.
Kampania „Miej życie pod kontrolą. Badaj się” prowadzona jest w mediach społecznościowych. Na Facebooku dla użytkowników uruchomiono aplikację, na kanale YouTube do wykonywania regularnych badań profilaktycznych zachęca mężczyzn raper Miuosh – tegoroczny ambasador Wąstopadu. Inicjatywie towarzyszy konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa. Zwycięzca nagrody głównej będzie mógł posłuchać Miuosha na żywo na Śląskim Rap Festiwalu.
Zebrane w trakcie trwania kampanii środki zostaną przeznaczone na organizację dnia profilaktyki męskich nowotworów, podczas którego będą prowadzone bezpłatne konsultacje i badania profilaktyczne. – Wąstopad to doskonała okazja do zwiększenia wiedzy na temat męskich nowotworów. Na każdym kroku musimy podkreślać, że rak wcześnie wykryty jest wyleczalny, a badania profilaktyczne mogą uratować życie. Rak jąder wykryty odpowiednio wcześnie jest uleczalny w 100% – wyjaśnia Szymon Chrostowski, prezes Fundacji Wygrajmy Zdrowie, która jest partnerem akcji.