Tak dla Zdrowia logo

Aktualności

Nowy spot promujący Polskę: akcja i dynamizm, ale brak koncepcji

Na początku czerwca ruszyła kampania reklamowa „Polska. Move your imagination”, która ma promować Polskę na rynku niemieckim, brytyjskim i francuskim. Jedną z kluczowych reklamówek jest spot wizerunkowy „Poland – feel invited”. Każda z odsłon kampanii ma pokazać inne oblicze Polski oraz zmienić stereotypowe postrzeganie kraju. „Niestety spot promujący Polskę jest tylko poprawny” - twierdzi Anna Proszowska-Sala, ekspert w zakresie public relations. W jednominutowym spocie można zobaczyć jeziora, morze oraz poszczególne miasta Polski: Poznań, Gdańsk, Warszawę czy Kraków. Ma to pokazać turystom, że nasz kraj ma wiele do zaoferowania oraz ma przełamać stereotypowy wizerunek zacofanego kraju. Zdaniem Anny Proszowskiej-Sala: „Na tak szczególną okazję  można wyobrazić sobie film o Polsce angażujący, integrujący w sobie różne kanały komunikacji, zaskakujący formą  i treścią, pokazujący nasz kraj i ludzi w nietuzinkowy sposób. Niestety ani jego forma ani treść nie pozwala na wyróżnienie się, zbudowanie wyrazistych skojarzeń”. Zaś w założeniu Polskiej Organizacji Turystycznej, spot „Poland – feel invited” to: „opowieść o turystyce kulturowej, o wypoczynku w naturze, różnorodnych aspektach turystyki aktywnej” a „przyjazd do Polski nigdy nie pozostawia zwiedzającego obojętnym, doświadczenia i wrażenia są jeszcze długo w jego pamięci”.

Nowy spot promujący Polskę: akcja i dynamizm, ale brak koncepcji

Na początku czerwca ruszyła kampania reklamowa „Polska. Move your imagination”, która ma promować Polskę na rynku niemieckim, brytyjskim i francuskim. Jedną z kluczowych reklamówek jest spot wizerunkowy „Poland – feel invited”. Każda z odsłon kampanii ma pokazać inne oblicze Polski oraz zmienić stereotypowe postrzeganie kraju. „Niestety spot promujący Polskę jest tylko poprawny” - twierdzi Anna Proszowska-Sala, ekspert w zakresie public relations. W jednominutowym spocie można zobaczyć jeziora, morze oraz poszczególne miasta Polski: Poznań, Gdańsk, Warszawę czy Kraków. Ma to pokazać turystom, że nasz kraj ma wiele do zaoferowania oraz ma przełamać stereotypowy wizerunek zacofanego kraju. Zdaniem Anny Proszowskiej-Sala: „Na tak szczególną okazję  można wyobrazić sobie film o Polsce angażujący, integrujący w sobie różne kanały komunikacji, zaskakujący formą  i treścią, pokazujący nasz kraj i ludzi w nietuzinkowy sposób. Niestety ani jego forma ani treść nie pozwala na wyróżnienie się, zbudowanie wyrazistych skojarzeń”. Zaś w założeniu Polskiej Organizacji Turystycznej, spot „Poland – feel invited” to: „opowieść o turystyce kulturowej, o wypoczynku w naturze, różnorodnych aspektach turystyki aktywnej” a „przyjazd do Polski nigdy nie pozostawia zwiedzającego obojętnym, doświadczenia i wrażenia są jeszcze długo w jego pamięci”.

 
Podziel się na Facebooku

Reklama
Partnerzy
sp_klanad.jpg
Wyszukaj artykuł