„Śniadaniowa klasa” – akcja edukacyjna i konkurs
Centrum Badań Opinii Publicznej opublikowało wyniki ankiety, z której wynika że 40% osób uczących się nie jada śniadań. Wynika to ze złych wzorców wyniesionych z domu. Chcą zmienić zakorzenione w młodych ludziach zwyczaje, popularna marka margaryn przeprowadza II edycję akcji „Śniadaniowa klasa”. Adresatami programu są dzieci z klas podstawowych II- III mieszkające w powiatach Wielunia, Sandomierza, Grudziądza i Siedlec. W ramach „Śniadaniowej klasy” odbędzie się blok edukacyjny oraz konkurs.
Akcja edukacyjna ma uświadomić rodzicom i ich dzieciom z czego składać powinno się nie tylko śniadanie, ale również na czym polega racjonalne żywienie. W ramach towarzyszącego edukacji konkursu należy wykonać zdrową kanapkę i uwiecznić ją na zdjęciu. Fotografie zostaną nagrodzone w grudniu. Klasa, która zdobędzie 1 miejsce pojedzie na wycieczkę, 2 i 3 miejsce jest równie atrakcyjne, ponieważ przewiduje klasowe wyjście do kina lub na basen. Co więcej każdy uczeń, który weźmie udział w konkursie otrzyma piękną śniadaniówkę.