W ramach kampanii społecznej tak dla zdrowia realizowane są następujące programy i działania profilaktyczne, dedykowane określonym grupom docelowym:
|
senior24h.pl
senior24.pl to firma doradcza, koordynująca projekty z branży medycznej oraz gospodarki senioralnej. Poprzez portal senior24h.pl oraz kampanię społeczną Teraz Senior! można się zmienić myślenie o ludziach starszych i ich potrzebach. Hasło „Przyszłość! Nie starość” motywuje do wychodzenia poza schematyczne myślenie o tym, co czeka nas wszystkich i do weryfikacji oczekiwań względem tego, co przed nami. Celem portalu jest zaangażowanie szerokiego grona osób, firm i instytucji szczerze zainteresowanych tematyką senioralną i szeroko rozumianą gospodarką senioralną.
|
|
|
Zdrowa Klasa
W minionych latach, w ramach badań przesiewowych wzroku i wad postawy, wspólnie z Fundacją Tak dla Zdrowia przebadaliśmy ponad 1500 dzieci w wieku szkolnym. Zatrważające wyniki skłoniły nas do kontynuowania projektu w kierunku promocji zdrowego i aktywnego stylu życia wśród najmłodszych, w tym zdrowych nawyków żywieniowych. Program skierowany jest do przedszkoli, szkół i klubów sportowych, które promujemy i dla których poszukujemy opiekunów-sponsorów.
|
|
Aktywny Maluch
Zajęcia ruchowe dla najmłodszych realizowane wspólnie z Punktami Partnerskimi kampanii. Jednym z elementów programu jest „Plebiscyt na najbardziej aktywnego malucha wakacji”.
|
|
Liga Mistrzów TDZ
Program powstał w odpowiedzi na wyniki badań Zdrowej Klasy, z myślą o promocji aktywności sportowej wśród najmłodszych oraz wsparciu młodych czempionów. Realizowany jest wspólnie z Fundacją Tak dla Zdrowia, przy zaangażowaniu znanych sportowców – Ambasadorów TDZ i wsparciu Partnerów – Sponsorów Ligi Mistrzów TDZ.
|
|
Zdrowy Pracownik
Celem programu jest promocja zdrowego i aktywnego stylu życia wśród kadry pracowniczej lokalnych i ogólnopolskich przedsiębiorstw, z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi komunikacji, w tym Intranetu. Od strony merytorycznej Program wspierają lekarze i specjaliści związani ze zdrowiem fizycznym i psychicznym. Program jest elementem długofalowej strategii CSR, której podstawą jest troska o zdrowie i dobre samopoczucie Pracowników.
|
|
Mój biust - nasza sprawa
Kampania informacyjna w kierunku profilaktyki raka piersi. Symbolem kampanii jest różowa gerbera oraz hasło: „Zbadaj się. Jesteś dla kogoś ważna”. Jednym z celów projektu jest zaangażowanie w profilaktykę mężczyzn, jako ambasadorów kampanii i propagatorów ważnych dla kobiet treści. Wsparli nas m.in. Tomek Karolak i Szymon Bobrowski, którzy nagrali dla nas spoty radiowe zachęcające kobiety do regularnych badań profilaktycznych i samobadania.
|
|
Nie taka prosta ta sprawa
Projekt kampanii informacyjnej dedykowanej profilaktyce raka prostaty. Z myślą o mężczyznach i dla mężczyzn. Do badań i profilaktyki ukochanych mężów, ojców, przyjaciół zachęcają tym razem kobiety hasłem: „Zbadaj się. Jesteś dla mnie ważny”.
|
|
Konferencja "Metamorfozy"
Cykliczna konferencja mająca na celu podkreślenie, jaki wpływ na zdrowie i samopoczucie ma wygląd zewnętrzny. Wydarzenie połączone jest z darmowymi badaniami wzroku, dermokonsultacjami, poradami stylistów, makijażystek etc. etc.
Pierwsza konferencja, „Kobiecość w roli głównej – odsłona I - Metamorfozy” - dedykowana byłaprofilaktyce zdrowotnej kobiet. Działanie cykliczne, zakładające podejmowanie tematyki związanej z kobietą, jej zdrowiem, powołaniem oraz życiem wewnętrznym.
|
senior24h.pl - to firma doradcza, koordynująca projekty z branży medycznej oraz gospodarki senioralnej. Poprzez portal senior24h.pl oraz kampanię społeczną Teraz Senior! można się zmienić myślenie o ludziach starszych i ich potrzebach. Hasło „Przyszłość! Nie starość” motywuje do wychodzenia poza schematyczne myślenie o tym, co czeka nas wszystkich i do weryfikacji oczekiwań względem tego, co przed nami. Celem portalu jest zaangażowanie szerokiego grona osób, firm i instytucji szczerze zainteresowanych tematyką senioralną i szeroko rozumianą gospodarką senioralną.