Dietetyczna rewolucja
Firma Coca-Cola pojawiła się w Polsce 40 lat i 360 mln euro temu i od tego czasu jest niekwestionowanym liderem rynku napojów bezalkoholowych. Nie zadowala to jednak przedstawicieli koncernu, którzy deklarują, że marka zamierza zająć czołowe pozycje w każdej kategorii, w której jest obecna. Jak dotąd, koncern Coca-Cola króluje w segmentach napojów gazowanych, mrożonych herbat, jak również izotoników. Mimo tak imponujących osiągnięć, firmie nie udało się zdominować rynku napojów energetycznych, wód mineralnych i soków, w których prym wiodą rodzime marki. Wynika to z mocnej pozycji uzyskanej już na początku lat 90. dzięki dobrej polityce dystrybucyjnej i jakościowej. Firma dostrzega również szansę w produktach skierowanych dla osób aktywnych, zwłaszcza tych dbających o linię. W tym roku marka wprowadziła na polski rynek trzy nowe napoje tego zero, co według dyrektora generalnego Coca-Coli, przyczyni się do przyspieszenia wzrostu sprzedaży napojów bez kalorii. Planowane są też kolejne nowości, jednak owiane są one na razie ścisłą tajemnicą.