Zakładasz koszulę i przestajesz TO widzieć. Zakrywasz TO rękawem i zapominasz. Odwracasz się od lustra i przestajesz zadawać sobie pytanie czy TO może być groźne. Nie pozostawiaj na swojej skórze znaków zapytania. CZERNIAK to może być TO. Sprawdź TO.
Więcej…
W związku ze wzrostem aktywności i długości życia pogłębiła się również potrzeba dostępu do opieki medycznej, co przy ograniczonej liczbie specjalistów i przeciążeniu publicznej służby zdrowia, popularyzuje rozwiązania prywatnej opieki medycznej.
Więcej…
Ponad 300 osobistości ze świata polityki Unii Europejskiej, ambasadorów, przedstawicieli unijnych instytucji, organizacji pozarządowych oraz ekspertów ds. żywienia spotkało się na obchodach 150-lecia Nestlé, które miały miejsce 21 czerwca w Brukseli. Podczas uroczystości dyskutowano o zrównoważonym rozwoju, przyszłości żywienia i zobowiązaniach Nestlé wobec społeczeństwa. Spotkanie było również okazją do przedstawienia stanowiska międzynarodowego koncernu wobec problemów żywieniowych, z którymi boryka się cała Europa.
Więcej…
Ponad 44 tysiące osób w całym kraju oddało już krew by przebadać swoje nerki w akcji NEFROTEST. Kampania odbyła się dotąd 60 razy w 58 miastach (dwa odwiedziła dwukrotnie). NEFROTEST to jedyna w Polsce akcja profilaktyczna i edukacyjna dla zdrowia nerek. Jej kulminacyjnym punktem, w każdej z lokalizacji, są masowe badania przesiewowe. Podstawowym celem kampanii NEFROTEST jest edukacja - uświadomienie Polakom roli, jaką w organizmie człowieka pełnią nerki, oraz faktu, iż choroby układu moczowego trudno rozpoznać kierując się objawami, a łatwo wykryć za pomocą prostych badań krwi i moczu. Chorobę rozpoznaną na wczesnych etapach można całkowicie wyleczyć albo znacznie spowolnić jej rozwój. Niezdiagnozowana na czas jest jedną z przyczyn przedwczesnej śmierci Polaków. Najbliższe akcje NEFROTEST zaplanowano 26 czerwca 2016 w Bydgoszczy (kujawsko-pomorskie) i 16 października br. w Wołominie (mazowieckie).
Więcej…
Zdalne diagnozowanie, bieżące monitorowanie stanu pacjenta, stała kontrola parametrów terapii, możliwość szybkiej reakcji na pojawiające się problemy, przejrzyste informacje o terapii i szczegółowe dane procesu leczenia nawet z kilku minionych lat – bez zapisów, bez kolejek, a nawet bez bezpośredniego kontaktu z lekarzem. Wykorzystanie nowoczesnej technologii w diagnostyce i leczeniu pacjentów obniża koszty świadczenia opieki zdrowotnej, ułatwia dostęp do lekarzy specjalistów a lekarzom pozwala na lepszą efektywność pracy i poświęcenie czasu pacjentom, którzy go najbardziej potrzebują. Teraz z dobrodziejstw telemedycyny mogą również skorzystać pacjenci poddani terapii w zakresie zaburzeń oddychania podczas snu oraz ich lekarze.
Więcej…
8. edycja kampanii społecznej Drugie życie prowadzonej przez firmę Fresenius Medical Care Polska właśnie zakończyła się w czterech uczestniczących w tym roku województwach. Ponad 30 000 uczniów z niemal 100 szkół średnich w Polsce, tylko w tym roku, zostało zaangażowanych w działalność pro-transplantacyjną i edukacyjną. Młodzi ludzie wykonali niesamowitą pracę wśród swoich przyjaciół, rodzin i społeczności. 12 szkół laureatów kampanii otrzymało czeki charytatywne o wartości 1000 zł każdy. Zwycięzcy będą mogli przeznaczyć je na dowolnie wybrany cel dobroczynny. Dodatkowo, w dowód uznania dla młodych wolontariuszy kampanii Drugie życie, kapituły w województwach przyznały ponad 20 wyróżnień i kilkaset podziękowań dla szkół, nauczycieli, lekarzy i osób po przeszczepie.
Więcej…
Skóra wokół oczu jest wyjątkowo delikatna, często właśnie w tej okolicy pojawiają się pierwsze zmarszczki, a wiotkość skóry zaczyna być uciążliwa. Są jednak sposoby, aby pozbyć się tego zmartwienia. O problemie opadających powiek rozmawiamy z dr Ewą Rybicką z warszawskiej kliniki Estetica Nova.
Więcej…
Za nami pierwsze ciepłe dni, a przed nami jeszcze całe, pełne wzmożonej aktywności lato. Jednak, gdy my cieszymy się wysokimi temperaturami, słońcem, plażą i sportami wodnymi, nasz organizm traci coraz więcej płynów, a wraz z nimi cennych dla zdrowia mikro- i makroelementów. Po jakie więc produkty powinniśmy częściej sięgać w upalne dni, by z dobrym samopoczuciem móc w pełni korzystać z uroków lata?
Więcej…
Rozpoczęła się 6. edycja kampanii „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Ma ona zachęcać do regularnego spożywania polskich warzyw i owoców, szczególnie tych sezonowych. Inspiracji do gotowania z wykorzystaniem krajowych produktów dostarczy zwyciężczyni III edycji programu MasterChef – Dominika Wójciak, ambasadorka kampanii.
Więcej…
|
|