Rusza kampania „Rada na raka prostaty”, której celem jest edukacja pacjentów z rakiem prostaty i ich bliskich. Adresaci kampanii otrzymają rady medyczne, psychologiczne i finansowe, dzięki czemu lepiej nauczą się radzić sobie z chorobą. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Stowarzyszenia Mężczyzn z Chorobami Prostaty „Gladiator” przez TNS Polska, 83% pacjentów chce mieć od lekarza pełną informację na temat możliwych terapii, nawet, jeśli nie są one refundowane i są bardzo kosztowne, aż 72% Polaków deklaruje gotowość do zorganizowania zbiórki pieniędzy na rzecz bliskiej osoby, jednak co drugi Polak nie wie, jak to zrobić lub jest to dla niego zbyt trudne. W ramach kampanii odbędą się 4 warsztaty dla chorych i ich bliskich w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Krakowie, wydany został poradnik oraz prowadzone są działania informacyjne za pośrednictwem mediów.